středa 10. dubna 2013

Country Life Nenačovice






Chtěla bych vám na blog psát o tom, kde ráda nakupuji, jaké výrobky mě nadchly, co používám. Zatím příspěvky budu dávat do složky NÁKUPY. Později bych chtěla na blogu trošku zapracovat, lépe rozdělit, ale zatím na tom pracuji. Blog se vyvíjí a já s ním...
 
Asi před rokem jsem objevila vzorkovou prodejnu Archa firmy Country Life v Nenačovicích a moc ráda tam jezdím na nákupy. Nenabízejí pouze prodej biopotravin a zdravé výživy, ale také tyto produkty sami pěstují a vyrábějí. Mají i vlastní pekárnu, kupuji zde špaldovo-žitný chléb, celozrnné rohlíky a koláčky. Letos se chystám u nich poprvé objednat i biobedýnku. 

Všechny výrobky ve vzorkové prodejně jsou o trochu levnější než v jiných bioprodejnách. Jinak v Praze má Country Life své prodejny se zdravou výživou i restaurace. Já mám vyzkoušenou restauraci v Dejvicích, kterou můžu doporučit. Na jejich stránkách lze nalézt i jídelníček těchto restaurací. 

Přes e-shop jsem již také nakupovala, ale když jsem zjistila, že na dojezd mám blíže vzorkovou prodejnu než kamennou v Dejvicích, tak si raději zajedu tam osobně. Jinak jejich výrobky lze koupit i v jiných prodejnách zdravé výživy nebo např. v hypermarketech. 

Každý rok v září se v Nenačovicích konají biodožínky. Jsou zde stánky firem s biovýrobky, dílničky pro děti, kuchařská show, přednášky a prohlídka pekárny. Už teď se těším na letošní ročník biodožínek. Hlavně ať vyjde počasí jako loni, krásně svítilo sluníčko a mě i dětem se tam moc líbilo. 

Ještě můžu doporučit jejich časopis Dobroty, který je zdarma a možná ho mají i ve vaší prodejně se zdravou výživou. Můžete si ho i  stáhnout na jejich internetových stránkách, samozřejmě zde nechybí i zdravé recepty.

Věřím, že máte taky svoji oblíbenou prodejnu se zdravou výživou, kde rádi nakupujete.







1 komentář:

Zrzunka řekl(a)...

mňamky to pečivo!