neděle 5. května 2013

Sladké banánovo - arašídové potěšení





Tyto sladké jednohubky obsahují pouze tři ingredience a jsou velmi jednoduché. Nejvíce času při jejich přípravě zabere chladnutí v ledničce, ale výsledek stojí za to. Místo arašídového másla můžete použít například nutellu nebo jinou "dobrou, zdravou" pomazánku. Jednohubky jsem obalovala v 85% čokoládě od Lindtu, která mi chuťově nejvíce vyhovuje. Ale na veletrhu jsem ochutnala 92% čokoládu Vivani s cukrem z kokosových květů a mám nového favorita. Tu si ovšem nechávám jen tak na mlsání. Jinak lze rozpustit a použít jakoukoli čokoládu, kterou máte vy či vaše děti rádi.






Ingredience:


2 střední banány
arašídové máslo
čokoláda dle chuti



Postup:


Banány nakrájíme na plátky. Asi 1/2 lžičky arašídového másla dáme na plátek banánu. Takto ozdobíme polovinu nakrájených banánů, které pak přikryjeme zbývajícími plátky. Dáme je na tác s pečícím papírem a vložíme na půl hodiny do mrazáku, aby pěkně zatuhly a dobře se obalovaly.



V kastrůlku rozpustíme čokoládu. Vyndáme banány z lednice a obalujeme je v kastrůlku v čokoládě pomocí vidličky. Pokládáme zpět na pečící papír, aby se nám jednohubky snadno odlepovaly.





Po ztuhnutí ihned konzumujeme či uchováváme v lednici.


Pěkně orosené po vytažení z lednice:-))






12 komentářů:

Unknown řekl(a)...

No tak to je něco. Škoda, že jsme dnes poslední banány použila na bábovku :( Hned zítra musím koupit a vyzkoušet.

B* řekl(a)...

šikulka. jak jsem psala, zauvažuji nad touto investicí s arašíďákem! :D

Lucie řekl(a)...

na tuhle chuťovku se chystám sto let, musí být úžasná!

Zdravá máma řekl(a)...

Chutnalo, snědli jsme všechny:-))

kivi řekl(a)...

jedním slovem úžasné! :-)

Zrzunka řekl(a)...

a sakra!:)

Pastelka řekl(a)...

Dobrý nápad:) To bych mohla zkusit mamce udělat na den matek :)

Zdravá máma řekl(a)...

Doporučuji napíchnout při konzumaci na párátko, v horkách co panují na Moravě se čokoláda rychle rozpouští:-)))

Pastelka řekl(a)...

Tak jsem je úspěšně vyzkoušela: http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/05/125-mamincina-nedele.html :)

Jen jsem tam moc to arašídové máslo necítila.. asi jsem použila moc čokolády

Zdravá máma řekl(a)...

Přemýšlím, čím to může být. Možná příště přidat více arašídového másla. Jinak ta čokoláda rychle chládne, když se v ní obaluje banán vyndaný z lednice. Pak tam té čokolády zůstává ke konci více. I ten banán je dost lepivý. Chce to čokoládu pořád prohřívat. To je můj poznatek z vaření:-))

Unknown řekl(a)...

Páni, to vypadá skvěle, banán a čokoládu miluju a burákové máslo cpu snad do každého jídla, takže určitě vyzkouším :)
simplyourstyle.blogspot.cz

Zdravá máma řekl(a)...

Děkuji; -)