čtvrtek 16. května 2013

Hummus se zeleným chřestem





Příprava hummusu je velmi jednoduchá a pokud do něj rozmixujete vařený zelený chřest, získáte zdravou svačinu. Můžete podávat s celozrnnými ovesnými sušenkammi nebo nakrájenou zeleninou.


Ještě bych ráda zmínila, že jsem včera byla na křtu nového časopisu s názvem Pravý domácí časopis, o kterém jsem se dozvěděla pomocí facebooku. Nejvíce mě zaujalo foto titulní strany jeho prvního čísla a samozřejmě jsem byla zvědavá na obsah. 



Více o akci se můžete dozvědět na https://www.facebook.com/pravydomaci.
Jsem ráda, že jsem si mezi prvními mohla domů donést tento krásný, povedený časopis. Měl by být distribuován do prodejen zdravé výživy a vydání dalších čísel časopisu je naplánováno na září a pak už každý další měsíc. Tak pokud budete mít zájem si tento časopis zakoupit, ptejte se vašeho prodejce, jestli vám ho do prodejny objedná. Já jdu zas chvíli listovat Pravým domácím časopisem, níže přikládám recept na hummus se zeleným chřestem.





Ingredience:


10 výhonků zeleného chřestu
200 g vařené nebo konzervované cirzny
1 lžíce sezamové pasty tahini
citrónová šťáva
sůl
voda na zředění (lze použít z vařeného chřestu, cizrny)



Postup:


Zelený chřest připavíme podle základního receptu a nakrájíme na menší kousky.

Do mixéru dáme chřest, cizrnu, tahini pastu, citrónovou šťávu, sůl a asi jednu lžíci vody na zředění a vše společně umixujeme do hladkého krému. (Citrónovou šťávu a sůl přidáváme dle chuti, vodu podle toho, jak chceme mít dip hustý.)

Hummus lze podávat teplý či za studena.







Žádné komentáře: