čtvrtek 14. března 2013

Kedlubovo-mrkvová pomazánka







Už se těším na jaro, na farmářské trhy plné jarní zeleniny. Mezi nimi budou prodejci prodávat i kedlubnu. Za pár měsíců tato zelenina poroste na každé zahrádce. Kedlubna obsahuje spoustu důležitých látek a vitamínů, proto bezesporu patří do dětského jídelníčku. Mám tu pro vás recept na chutnou pomazánku.




Ingredience:



1 kedlubna
2 větší mrkve
1 tvaroh
1 bílý jogurt
sůl




Postup:



Kedlubnu i mrkev nastrouháme na jemném struhadle. V míse promícháme zeleninu, tvaroh a bílý jogurt. Pomazánku dle chuti osolíme. Mažeme na oblíbené pečivo a zdobíme pažitkou, petrželkou.



 

3 komentáře:

Iri řekl(a)...

Zdravé svačiny jsou super kategorie. Svačinky zatím máme ve školce, ale já si pomazánku udělám do práce:) Tak strašně bych v okolí uvítala bufet se zdravými svačinkami, ale tady v centru (Prahy) nic není. Chodím aspoň do Country Lifu.

Tynka_125 řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Tynka_125 řekl(a)...

Recept vypadá skvěle. Určitě pomazánku vyzkouším :-) . A co se týče těch farmářských trhů, tak já jsem se na ně tak naučila chodit, že nikde jinde zeleninu a ovoce nekupuju. Fakt se mi to osvědčilo a nemám je ani tak daleko od domu. Koukám se na https://www.mojetrhy.cz/akce/farmarske-trhy a vždycky mám v okolí nějaké farmářské trhy :-) .